Plugin No rush
Pagina 1 din 1
Plugin No rush
Acest plugin forteaza jucatorii sa nu treaca de jumatatea hartii. Ii scapa pe admini de a da slay in caz de rush.
Descarcare: http://www.esnips.com/displayimage.php?pid=20667136
Versiune: 1.0
Instalare:
1. Fisierul GHW_No_Rush.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting.
2. Fisierul GHW_No_Rush.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins.
3. Intrati in addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la sfarsit:
4. Fisierul no_rush_maps.ini il puneti in addons/amxmodx/configs/
Cvar-uri:
NR_enabled 1/0 - activat/dezactivat (default 1)
NR_fence 1/0 - activeaza/dezactiveaza "gardul" format de lini. (default 1)
NR_twopeople 1/0 - activeaza/dezactivaza posibilitatea trecerii de jumatate atunci cand raman doar 2 jucatori. (default 1)
NR_checktime - din cate in cate secunde se verifica daca un jucator trece de linie. (default 2.0)
NR_redrawtime - din cate in cate secunde sunt "retrasate" linile. (default 15.0)
NR_fencealpha - cat de transparenta este "gardul". (default 200)
0 = invisizil
255 = solid
NR_punishment - pedeapsa in urma treceri linilor. (default 1)
1 = slay
2 = 'muta' jucatorul inapoi.
NR_fencecolor - culoarea linilor. (default green) = verde.
Red
Green
Blue
Yellow
Orange
Pink
Indigo
White
Random
Module:
engine
Info:
1. La cvar-urile NR_redrawtime si NR_checktime puneti valori mari,astfel se consuma mai putine resurse.
2. Pentru a adauga harti in care se creeaze lini, modificati no_rush_maps.ini
Descarcare: http://www.esnips.com/displayimage.php?pid=20667136
Versiune: 1.0
Instalare:
1. Fisierul GHW_No_Rush.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting.
2. Fisierul GHW_No_Rush.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins.
3. Intrati in addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la sfarsit:
- Cod:
GHW_No_Rush.amxx
4. Fisierul no_rush_maps.ini il puneti in addons/amxmodx/configs/
Cvar-uri:
NR_enabled 1/0 - activat/dezactivat (default 1)
NR_fence 1/0 - activeaza/dezactiveaza "gardul" format de lini. (default 1)
NR_twopeople 1/0 - activeaza/dezactivaza posibilitatea trecerii de jumatate atunci cand raman doar 2 jucatori. (default 1)
NR_checktime - din cate in cate secunde se verifica daca un jucator trece de linie. (default 2.0)
NR_redrawtime - din cate in cate secunde sunt "retrasate" linile. (default 15.0)
NR_fencealpha - cat de transparenta este "gardul". (default 200)
0 = invisizil
255 = solid
NR_punishment - pedeapsa in urma treceri linilor. (default 1)
1 = slay
2 = 'muta' jucatorul inapoi.
NR_fencecolor - culoarea linilor. (default green) = verde.
Red
Green
Blue
Yellow
Orange
Pink
Indigo
White
Random
Module:
engine
Info:
1. La cvar-urile NR_redrawtime si NR_checktime puneti valori mari,astfel se consuma mai putine resurse.
2. Pentru a adauga harti in care se creeaze lini, modificati no_rush_maps.ini
Drag0n4everr- Mesaje : 51
Activitate : 239
Reputatie : 1
Data de inscriere : 27/11/2012
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum